Twitter son yaptığı açıklamayla şirketlerin müşterilerine Twitter üzerinden çok daha hızlı iletişim kurabileceklerini açıkladı. Yeni özellik ile şirketler, Twitter’ı online müşteri hizmetleri servisi olarak kullanabilecekler.
Şirketler kendileriyle iletişime geçen müşterilerine, direkt mesaj gönder ile cevap sağlıyordu ancak Twitter bunun efektif olmadığına kanaat getirmiş olacak ki, tercih eden işletmeler için özel mesaj gönder özelliğini devreye sokmaya karar verdi. Böylece şirketler, müşterileriyle bire bir daha etkili iletişime geçebilecekler. Marka ile müşterinin birleşimi konusunda en etkili alan olma yolunda bir büyük adım daha atan Twitter etkisini daha da artıracağa benziyor.
Bunun yanında önümüzdeki haftalarda Custom Feedback(Müşteri Geri Bildirimleri) adlı yeni özelliğini de devreye alması beklenen Twitter, bu yeni özellikle marka ile müşteri iletişime geçtikten sonra memnun olup olmadıklarını sorup sonuçları toplayabilecek. Bu özellik ile birlikte gelirini artırmak isterken bir yandan da marka ile kullanıcı arasında twitter üzerinden daha etkili bir iletişim kanalı kurmak istiyor.